رَشْنْ

نذر عموعباس و کودکانی که هرشب خواب دریا می بینند !!

رَشْنْ

نذر عموعباس و کودکانی که هرشب خواب دریا می بینند !!

برگزیده های نهایی

  

برگزیده های بخش عاشورایی دخیل

 

 

 

 

 رتبه اول   :  سیدابراهیم پیره  - سنقر کرمانشاه      ( مدادرنگی ها ) 

 

 

 

 

 

 

رتبه دوم : فاطمه ناظری - کرمانشاه     ( تولد ) 

 

 

 

 

 

 

 

 رتبه سوم : معصومه کلانتری  - شیراز   ( بدون من )

  

 

 


 

 و شایسته ی تقدیر  

 

 

 

  

زینب عشقی - تهران   ( لاک )

 

 

 

 فرزاد بیات موحد - زنجان  ( سقا )

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر

با عرض سلام. ابتدا ممنون از دست اندرکاران جشنواره سپاس تبریک به همه ی برگزیدگان مرحله ی نخست و نهایی و تشکر از داوران خوب و عزیزی که میدانم بدون هیچ چشم داشتی داوری این جشنواره را بر عهده گرفتند و ممنون از توجه این عزیزان به اثار بنده . من اگر چه حضور در جشنواره ها را تنها حمایت از ادبیات و دلسوزان ان میدانم اما از دوستان زحمتکشم درخواست دارم که انشالله در جشنواره های آتی حتمن به این نکته توجه داشته باشند که انتخاب یک نفر در دو بخش و یا در سه بخش یکجور بی توجهی به دیگر نویسندگان حاضر قلمداد میشود و چقدر دوست داشتم که چند مقام مکرر بنده و دیگر دوستمان به دیگر عزیزان اهدا میشد چون اعتقادم بر این است که حضور ما در این جشنواره و امار بسیار چشمگیر آثار شرکتی موفقیتی بود که خود جایزه ی بزرگ ما داستان نویسان است که در کشور صدها نویسنده دغدغه ی داستان مینی مال دارند . به هر حال من میخواهم این عناوین را با احترام تقدیم کنم به دو نویسنده خوب کشورم تیمور اقا محمدی عزیز که در کارگاه های این عزیز بسیار اموختم و به خلیل رشنوی نویسنده ی آزاد اندیش کشورم که بسیار به خاطر افکارش و آرمانهایش دوستش میدارم . ممنون از شما برگزار کنندگان جشنواره بخصوص میثم رمضانی عزیزم که نیتی بسیار بزرگ دارد و انشالله جواب این نیک اندیشی را از خداوند بزرگ بگیرد . با امید تداوم این جشنواره در سالیان متوالی در همین قالب داستانک . دوستتان دارم .

سلام و درود
البته دوست بزرگوارمان حسن نیت خودشان را نشان دادند ولی جهت روشن شدن قضیه لازم است به اطلاع برسانیم :
1- طبق فراخوان نویسنده ها مجاز به ارسال داستان در هر سه بخش بوده اند لذا امکان برنده شدن یک نفر در هرسه بخش از قبل وجود داشت.
2- اتفاقا دبیرخانه جشنواره نیز برای اینکه دین خود را نسبت به داستان های برتر از نگاه داوران ( و در درجه بعدی نسبت به نویسنده ها ) اداء کند علاوه براینکه امانت دار نتایج داوری ( در مجموع ) بوده است خارج از فراخوان جشنواره به داستانهایی که با فاصله کمی در رتبه های بعد قرار گرفتند نیز توجه نموده و به حق آنها را شایسته تقدیر و تشویق معرفی نمود . چرا که اگر به فراخوان نگاهی بیاندازید مقرر بود در هر بخش سه نفر برگزیده معرفی شوند درحالی که رقابت و امتیاز دوستان آنچنان نزدیک بوده ( به خصوص در بخش جنگ ) که نمی شد داستانک های خوب دوستان را نادیده گرفت .
امیدوارم هدایای ناقابل جشنواره به لحاظ فقدان ارزش مادی دوستان نویسنده را از رقابت های ادبی دلسرد و ناامید نکند .
یا علی

عماد عبادی 1392/09/24 ساعت 10:15

با سلام
ضمن تقدیر از زحمات شما ، به همه ی برگزیدگان عزیز این دوره از جشنواره ،تبریک صمیمانه عرض می کنم و برای همگی آرزوی موفقیت و بهروزی روزافزون دارم.

سلام جناب عبادی عزیز

حضورشما باعث دلگرمی ماست.

شادباشید

دیروز ۲۴/۱۱/۱۳۹۲ اسفند ماه کانون فرهنگی چوک (نوعی پرنده) ۵عصر با همکاری مجله بخارا همایش روز جهانی داستان کوتاه را در سه راهی زعفرانیه تهران خیابان عارفی نسب، کانون زبان فارسی برگزار کردند.

از آنجاییکه این همایش به صورت خصوصی بین اعضای این دو نهاد برگزار شود و محدودیت جا داشت قرار نبود هیچگونه تبلیغی صورت بگیرد. ما هم که از اعضای دائمی کانون ادبی چوک محسوب می شویم قبلا توسط ایمیل دعوت شده بودیم.

بزرگداشت استاد جمال میر صادقی هم در همین همایش برگزار شد. یکی از شاگردان استاد از سابقه آشنایی اش با استاد و کلاسها و اخلاق ستوده استاد یاد کردند و یکی دیگر از شاگردان خانم انیسه... یکی از داستانهای کوتاه استاد را با تسلط وبدون لکنت قرائت کردند.

یکی از دوستان و یاران استاد از دوران همکاری در مجله سخن آن دوران هم نحوه آشنایی خود را با ایشان یاد آور شدند و طی چند دقیقه ای که پشت میکروفن بودند چند بار بغض کردند و چشمایشان که بینایی خود را تا حدود زیادی از دست داده بود تر شد.

در پایان آقای مهدی رضایی مسئول و مدیر مسئول کانون فرهنگی ادبی چوک به معرفی و نحوه انتشار مجله الکترونیکی (اینتر نتی) چوک پرداختند که با استقبال پر شور حاضرین قرار گرفت.

در پایان استاد میر صادقی کیک هشتاد سالگی خود را بریدند اما از کیک به حاضرین نرسید ولی به نحو شایسته ای در سالن بیرونی پذیرایی به عمل آمد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد